مرکز پرستاری آرامش

نگهداری و پرستاری کودک و سالمند

مرکز پرستاری آرامش

نگهداری و پرستاری کودک و سالمند

مرکز پرستاری آرامش
مرکز پرستاری آرامش
معتبرترین مرکز خدمات پرستاری در جنوب تهران
و شهرستان های اطراف تهران پاکدشت/ورامین/قرچک/پیشوا/شهر ری و......
با مدیریت اقلیمی
شماره های تماس
09129278172
02136257399

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ق.ظ

نحوه رفتار با لجبازی کودکان

 

کودک

نحوه رفتار با لجبازی کودکان

۱. برای ارتباط اولویت قائل شوید: کاری نکنید که کودک شما را در مقابل خود ببیند. بهیچوجه جز در مواقعی که واقعا خطر کودک را تهدید می‌کند، با زور چیزی را تحمیل نکنید. همواره این سوال را از خودتان بپرسید که آیا ارزش دارد ارتباط خود را با کودک به‌خاطر خوابیدن سر وقت و یا استفاده از گارشو و یا تذکر به کودک درباره رفتارش به‌خطر بیاندازم.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۸ ، ۰۸:۲۸
داود اقلیمی
جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۳ ق.ظ

کودکان لجباز

 

کودک

لجباز شدن کودک بنا به دلایلی ایجاد می شود. والدین برای کاهش لجبازی کودکان از امر و نهی های بی مورد و زیاد پرهیز کنند. این تکرار باید ها و نباید ها موجب بروز مشکلات عصبی و پرخاشگری در کودک می شود .

جالب است بدانید لجبازی کودک بیشتر در فرزند اول دیده می شود، به دلیل اینکه مادر می خواهد فرزندش را در بهترین شرایط ممکن تربیت کند و کنترل بیشتری بر رفتارهای وی داشته باشد که در نتیجه موجب بروز لجبازی در کودک می شود

​کودک از 2 تا 3 سالگی لجبازی را آغاز کرده و یا بهتر بگوییم در خودکشف می کند. او به درجه ای از خودآگاهی و شناخت محیط و اطرافیان می رسد که می فهمد رفتارش روی اطرافیانش تاثیر می گذارد و واکنش ها را برمی انگیزد.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۸ ، ۰۹:۲۳
داود اقلیمی
دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴ ق.ظ

نکات نگهداری از سالمند

    

سالمند

برای نگهداری از سالمند

اگر قرار است در خانه‌تان عزیز سالمندی زندگی کند، لازم است خانه را برای زندگی وی آماده کنید. با وجود این، بیش‌تر سالمندان ترجیح می‌دهند در خانه‌ی خودشان زندگی کنند، زیرا نمی‌خواهند باری بر گردن فرزندان‌شان باشند.

در چنین شرایطی، که عزیزان سالمند تان می‌خواهند به طور مستقل در خانه‌ی خودشان زندگی کنند، لازم است اقدامات زیر را انجام دهید:

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۰:۵۴
داود اقلیمی