مرکز پرستاری آرامش

نگهداری و پرستاری کودک و سالمند

مرکز پرستاری آرامش

نگهداری و پرستاری کودک و سالمند

مرکز پرستاری آرامش
مرکز پرستاری آرامش
معتبرترین مرکز خدمات پرستاری در جنوب تهران
و شهرستان های اطراف تهران پاکدشت/ورامین/قرچک/پیشوا/شهر ری و......
با مدیریت اقلیمی
شماره های تماس
09129278172
02136257399
جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۰۹ ب.ظ

بهترین صبحانه برای کودکان

چه چیزهایی برای صبحانه کودک مفید و مقوی است؟

صبحانه مفید کودکان

انواع غذاها برای صبحانه کودک

تست وانیلی فرانسوی

برای یک صبحانه خوشمزه و سالم این نان یک گزینه ساده و خوشمزه است. از دو عدد تخم مرغ، نصف لیوان شیر، کمی وانیل و شکررا با هم مخلوط کنید و نان تست را 30ثانیه دراین مخلوط نگه دارید سپس کف یک تابه را چرب کنید و نان ها را در آن سرخ کنید تا طلایی شوند و در انتها پودر دارچین و عسل روی آن بریزید.

سیب پخته با دارچین، خامه و گردو

برای تهیه یک صبحانه با طعم و عطر مطبوع چند سیب قرمز را پوست بگیرید و از شب قبل،اجازه دهید که خیلی آرام نیم پز شوند. سپس سیب های پخته را قبل از سرو صبحانه، در ظرف بریزید و برای تزئین آن یک قاشق خامه، دو عدد گردو، عسل و کمی پودر دارچین بکار ببرید.

مینی پیتزای سالم برای صبحانه

شاید فکر کنید تمام پیتزاها مضر هستند اما پیتزایی که در این بخش از نمناک برای وعده صبحانه دلبندتان می آموزید با ترکیبات کاملا سالم تهیه شده است . برای تهیه این پیتزای خوشمزه فقط کافیست روی خمیر مقداری تخم مرغ و پنیر و کمی گوجه فرنگی بگذارید.

پنکیک خانگی

پختن یک پنکیک خانگی بسیار بهتر از محصولات صنعتی است که مواد نگه دارنده در آنها به کار رفته است . پس به فکر سلامتی دلبندتان باشید و این صبحانه مقوی را با دستورالعمل ساده زیر برای او درست کنید ، آرد، تخم مرغ و شیررا با هم مخلوط کنید و در یک تابه بریزید تا سرخ شود ، سپس روی آن عسل، شیره انگور یا میوه های فصل بریزید تا برای کودکان لذت بخش تر گردد.

بهترین صبحانه برای کودکان

 

برای صبحانه کودک این غذاها را درست کنید

سالاد میوه های تازه با عسل

گذاشتن یک بشقاب میوه پوست کنده کنار صبحانه تان برای بچه ها مفید است و توجه شان جلب خواهد شد. شما با درست کردن یک سالاد میوه در یک کاسه مخلوطی از ویتامین ها را جمع کرده اید ، می توانید در آخر بر روی ظرفتان شربت پرتقال، آلبالو یا عسل بریزید تا طعم تازه ای به سالاد میوه شما بدهد.

تاکوی سریع صبحانه

برای صبحانه کودک ورقه نازک از نان که روی آن پنیر چدار و تخم مرغ آبپز ورقه شده قرار داده اند بسیار مناسب است. شما می توانید از املت به جای تخم مرغ آب پزاستفاده کنید و مقداری سبزیجات نیز روی نان بریزید.

کره بادام زمینی

یکی از بهترین انتخاب ها برای صبحانه کودکان آنطور که در نمناک می خوانید کره بادام زمینی است اما به این شرط که کودک شما به آن حساسیت نداشته باشد. کره بادام زمینی را روی نان و یا پن کیک بمالید و سپس مقداری عسل، موز ورقه شده، میوه ها و یا حتی هویج روی آن بریزیدو به کودک خود دهید تا میل کند.

ماست تزئین شده

200 گرم ماست ساده را با یک قاشق غذاخوری مربا محبوب و یک قاشق چایخوری عسل و 2قاشق غذاخوری بادام بو داده و ریز شده در ظرف ماست با هم مخلوط کنید و به فرزندتان دهید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی